snowflake geçmiş olsun doktora gitseniz ya tomografi çekelim diyecek yada müşade altında tutacak(bu nedenle 3 kez gittim )tomografi aşırı radyasyon biliyorsunuzdur kusmuyorsa,sersemlik yoksa,algısı vs normalse korkmayın oğlum da çok yüksek yataktan düştü bir kez mermere vurdu kafasını düşüp tomografi istemedim müşahede kaldık