Zeynep2035 3 gun önce spinal sezaryan ile doğum ysptim çok şiddetli bas ağrım var sag kulağım dan sesler geliyo inanılmaz derecede acı verici 😞
Fatma97 Zeynep2035 kahve ve bitter çikolata tüket canım narkozu tam olarak atamadığın için ağrı yapıyordur ben doğumdan çıktıktan iki saat sonra içirmişlerdi o akşam 4ntane sade Türk kahvesi içirmişlerdi
cutemommy Doktorumun önerisiyle gunde 3 kez 2 ser minoset kullanmistim minoset içerisinde kafein oldugu icin rahatlatmıştı bir de serum taktırmıştı hastanede bol kahve içtim şekersiz rahatlamam 5 günü buldu.
Aysealprsln Gun gecti benim bas agrisi okdar kahve icmeme ragmen ınsllh bidaki doğumdan sonra olmaz çok acı çok zor geçmiş olsun bu arada
eceunverkanra Zeynep2035 Bol su ve nescafe icin bir de uzanın cok kalkmamaya calisin 1 haftaya geciyor, cok gecmis olsun bebeginizi saglikla buyutun🌸💐