Arkadaşlar merhaba 9 aylık bebeğim var abisinden grip geçti ateş vs derken düzeldi doktoru peditus calpol verdi. Birkaç gündür iyi ateşi düştü ama şimdi öksürmeye başladı balgamlı tarzda öksürük var anlamadım hastalık devam mı yoksa yeniden mi oldu bilmiyorum öksürüğe nasıl bir yol izlemeliyim gün içinde pek yok sabah daha cok gündüz de birkaç kez