Denizzz88 4 ay atağı merhabaaa. 🤦 Geçecek canım. Gece uykularına çok direnmeyin atak sonrasında kendiliğinden düzeliyor. Ama gündüz uyku düzenini koruyun aynı saatlerde uyutun mutlaka. Çünkü bu atakta uyku düzenlerş kalıcı oluyormuş. Bizde öle oldu. Gündüz 2 ana uyku 2 şekerleme şeklinde devam ediyoruz elhamdülillah. 5.5 aylık olduk