rhembaby biz kullandık gece için olanını ve herkese genelde öneririm bu damlayı çünkü çok faydasını gördüm ve erkenden atlattık kolik durumunu arkadaşım. Bi çok damla denedik sonuç almadık ama bu damla bebeğimi rahatlattı ve rahat uyku sağladı uykuda bile gazını yapabiliyodu.
Günde 3 kez diyosa eğer kaç ml verilceğini de yazıyodur orda. Yani günde 3 keze kadar verebilirsin demek oluyo. Doktorunuz ne kadar ml dediyse şırıngaya çek gün içinde sabah öğle ve gece yatmadan önce belirli aralıklarda ver şırınganı bitir. Yani örnek veriyim; bizim 2ml demişti doktorumuz. Reçete de günde 8 kez e kadar yazıyodu ama ben fazla olur diye öyle yapmadım. Çekiyodum şırıngaya , öğleden sonra veriyodum bi de gece veriyodum o 2ml bitiyodu öyle . Veya en çok yaptığım gece yatmadan önce 10.30 veya 11 gibi 2ml çekiyodum şırıngaya. Bi veriyodum bekliyodum bişeylerle oyalıyodum sonra yine veriyodum öyle öyle bitiriyodum. Direkt hepsini birden verme damlanın biraz kalın yapısı var yani kuvvetli , yutması güç olur ve kusar. Dikkatli şekilde ver ve dilinin altına doğru sık ağzının içine sıktığında tazyikli geliyo direkt çıkarıyo damlayı ağzından . İçin rahat etmiyosa whatsapptan danış veya doktorunuza sor. Sağlıkla büyüsün🌿