Aybarss03 Bebeğim bugün 93 günlük galiba 12.hafta atağında. Dünden beri ne emiyor ne uyuyor. Sürekli ama sürekli ağlıyor. Yorulunca susuyor sonra tekrar başlıyor. Yardım edin nasıl sakinler 😭😭😭
Seda-Cakir Aybarss03 yanınızda elektrikli süpürge çalıştırın. Veya fön makinesi açın. Öyle emmesini sağlayın. En kötü ayakta emmeyi deneyin. Makine çalışırken pışpışlayın ninni söyleyin ve sakin olun stresinizi anlıyor. Hemen uyuyacaktır 🙃 ben öyle yapıyordum atak haftasında.