Yildiz35 Bugün ekngıdaya başladık bal kabağı verdim ama bebeğim öğürüyor kızlar nasıl bir yol izlemeliyim
Hellolo Yildiz35 canııım Allah yardımcın olsun bizim daha var bende sabırsızlıkla bekliyorum o günleri inşallah kolay geçer sizinkide bilgim yok üstte kalsın banada fikir olur 🍀
S_x_w Yildiz35 çok normal bir süre sonra geçiyor merak etmeyin..bebeklerin öğürme noktası dilin ortasında olduğu için öyle..isterseniz biraz daha akışkan verebilirsiniz yiyeceği tam pürüzsüz olmasın sonra zor alışıyorlar
Mnurr Yildiz35 kuzum ilk denemeler de biraz zorluyor sevmediği ek fıdaya biraz ara ver bal kabağına patates havuç elma vs gibi şeyleri dene bide bu öğürmeyi alışkanlık haline getirmemesi için çabala 🙂