anneyimm82 Bebeğiniz ilk bir ayda kaç kilo aldı ? Oğlum 3660 gram doğdu şu an da 4380. Benimki sadece anne sütü ile 740 gram almış doktor normal dedi anne sütüne devam dedi. SiZin bebeklerde durum nasıl
Elfydr anneyimm82 benim kızım da 850 gr almıştı. Bende sadece anne sütü ile devam ettim. 500 gr ile 1 kg arasının normal olduğunu söylemişti.
Minikkurabiye anneyimm82 her bebeğin gelişimi farklıdır canım doktorun normal dediyse normaldir. Oğlum 2 680 gr doğdu,1.ayında 4 300 olmuştu kilosu . Sağlıklı olsun kilosuna takılmayın
Premsesanasi anneyimm82 500/1000 kilo arası normal.diyorlar ilk ay 800 ,900 gram felan aldı şuan 4 aya girdik artık 500 gram almaya başladı
sademinannesi anneyimm82 düşük olsaydı doktorunuz sizden saklamazdı inanın her bebeğin gelişimi farklı siz kendinizi mama vermeye odaklamayın anne sütüyle devam edin eğer aksi bir durum olursa doktorunuz sizi yönlendirecektir zaten