Bebeğim 2 ay 6 günlük ne zaman dışarı çıksak kıyameti koparıyor altı temiz karnı tok ne yaptıysam olmadı bebek arabası rahat değil desem kucakta durmuyor asla dışarıyı sevmiyor artık o kadar bunaldım ki sanki hiç dışarı çıkamıcaz gibi evde alıştırayım dedim evde sıkıntı yok bebek arabasında duruyor balkona çıkıyoruz ordada bakınıyor biraz ama arabayla dışarı çıkınca hep ağlıyor bebeği böyle olup düzelen var mı 😔