Ney1235 Ne zaman geçer bu ıssırma vurma atma . 2.5 yaşına yeni girecek oğlum bazen çıldıracak gibi oluyorum 😩🥺
TheLatte Ney1235 25 aylık oğlum oda öyle zamanla unuturlar galiba . Eline ne geçerse kafama fırlatıyo arkadan birden gelip ısırıyo . Sendromdan galiba böyleler.
Ney1235 TheLatte bazen çok canım yanıyo inadına yapıyo üzülüyorum ağlıycam geliyo. Çok çaresiz kalıyorum
TheLatte Ney1235 bu aylarda yapma dediğin şeyleri yapıp inatlaşıyolarmış zaten . O yüzden biraz daha sıkıcaz dişimizi 😊