nshtm bize böyle söylemedi doktor ama mantıken zaten bağlantılı ben kendi kafamdan öyle düşündüm.o dönemde yüzünde kızarıklıklar oluyordu ama normal demişti doktor. Baştan beri aynı sorun varmış meğer. Aynen bizde 3.ayda kızarıklık başladı 😔 kendim keşke hiç bir şey yemesem de o iyi olsa ama şunu da düşünüyorum ek gıdaya ilk başlangıç yumurta krep yoğurt bunları nasıl yiyecek ya da yemezse nasıl olacak
Denizzz88
nshtm aynen bizde onu aldık ama bazı doktorlar da önermiyorlar kimin dediğini yapacaz şaştım kaldım 🤷♀️