Hanımlar herkese iyi akşamlar, umarım hepiniz iyisinizdir 😘. Bebeğim 20 aylık dünden beri hiç emzirmedim sütten kesmek istiyorum iyi gidiyor şimdilik çok aramıyor, sormak istediğim şeyse göğüslerim taş gibi oldu şimdi Bn sağmalımıyım ne yapmam gerekiyor sağdıkça gelmeye devm mı edick? Kısacası sütün kesilmesi için ne yapmam lazım tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var 💜