Merhaba arkadaşlar oğlum 14 aylık tv den mümkün olduğunca uzak tuttum bu zamana kadar ama evde çok sıkılmaya başladı oyuncaklardan felan hemen sıkılıyor aktiviteden hoşlanmıyor açıkcası gün içinde ben de iş yapmakda zorlanıyorum kendime vakit ayıramıyorum tv izleten anneler ne izletiyorsunuz ekran maruziyetinden çekiniyorum otizm belirtileri bile verebiliyormuş kararsızım