Lena77 Huy veya bi dert değil kuzum bebeklerin atak dönemleri ve artık kendilerine göre uyuku saatti ve çoğunlukla büyüdükleri için uyukuya dalamıyolar bi süre sonra tamamen uyuku dönemleri oluyo bi dönem geliyor hiç uyumuyolar sürekli ağladıkları veya hiç seslerinin çıkmadığı dönemler de geliyo sadece anlayışlı olmak ve sabır bırakın işinizi gücünüzü 10 . Ayımız bitecek ben nereye oğlum oraya yemek yapıyorum benimle mutfakta ya şarkı söylüyorum yada onunla çizgi flim izliyorum ona anlatıyorum evi temizliyorum benimle onunla konuşa konuşa afedersiniz wc girdiğimde bile kapının önünde beni bekliyor sesimi çıkmadı bağrıyo ta ki ses verene kadar yani anlıycağın sadece ilgi sevgi herşeyi çözüyor 🥰