Merhaba güzelim anneler , 21 Eylül de sezeryan doğum yaptım, bu gün evimdeyim ama yatarken kalkarken yürürken otururken dikiş acısından ağrısından asla oturamıyor hareket edemiyorum gözümden yaş geliyor bazılarına soruyorum abartıyorsun felan diyor , spinal oldum . Dinlenme fırsatım var şükür ama ben yatmak istemiyorum sebepsiz yere içimden gelmiyor bebekle ilgileniyorum oturuyorum vs . Göbek kalmaması için, dikişlerin iyileşmesi için, WC çıkmak için, ödem için ve en önemlisi bebeğim için tavsiye bekliyorum uzun oldu kusura bakmayın ♥️