Bu doktora gidip memnun kalan oldumu ? Nasıl bir süreç geçirdiniz ? Kaçıncı evreydi ?
Diyarlife de olan biri mi bu
Seraay_Aytacşuan Bover hastanesinde Memorialden oraya geçmiş
Alyadua5 ben diyarlife ye girmiştim bebeğim icin memnun kalmsitim
Seraay_Aytac rop muayenesi için mi ?
Alyadua5 yok
Alyadua5 öne ki