minmin-hanim Woody Evlendiğimde hiç dikiş bilmiyordum heves ettim a101 den makine aldım, dike dike öğrendim yastık kılıfı kot pantolon paçası falan dikebilmeye başladım sanırım biraz pratik meselesi
Woody minmin-hanim evet ya çok çok pisman oldum önceden denemedigime Aslında üniversitedwn beri aklimda. Kısmet olmadı
Woody Hulya99999 yeni makina almadım. Kayinvalidemin emektarina el koydum 😀 servise götürmüş baktirmis getirdi sağ olsun Singerin yoknaz modeli Bir de dikiyorum demeyelim😀😀 insallah dikerim
Vanilya Woody Birkaç toptancı kumaşcı uygun fiyata buldum hemde yaşadığın şehirde😀Bende dikiş makinası alıcam. Kendimi el dikişinde ilerlettim. Ve çooookk kumaş aldım. Hazırlık yapıyorum bende. Dikiş makinası markasına karar verirsem iyi olacak😀
Woody Vanilya ayy ne güzel. Başlamışsın bile. Ben su an ne kadar vakit ayırırım nolur bilmediğim için kumas falan almadim. Az az alırım muhtemelen Kayinvalidemin deposundan yararlanacağım ya da
Vivalaarya Vanilya Ay ben de çok istiyorum ama pahalı geliyor :( Kayınbabam eski tip makinelerden birini saklamış ama kullanmayı öğrenmek ölüm gibi bir şey olur 😬
Woody Volmine teşekkür ederim. Ağ kismini çift dikis geçmem gerekiyormuş mesela overlok makinesi yerine. Böyle bir bilgi edinmistim. Doğru mu, 🙄
Kahvegerek Woody ha pardon siz çocuğunuz için istiyorsunuz. O daha kolay temel beden kalıbı çıkarırsanız onun üzerinde dünya kadar oynama yaparsınız. Biz kadınlarda da aynı oluyor. Temel kalıp çıkardıktan sonra üzerinde model ile oynuyorsunuz. http://ismek.ibb.gov.tr/ismek-el-sanatlari-kurslari/webedition/file/2013_hbo_program_modulleri/2-6yas_elbise_dikimi.pdf burda dergisinin kalıplarını alın bence siz çocuk bölümü olanları özellikle. Onu aldığınızda kalıp çıkarmanıza gerek yok. Kalıplar zaten var siz üzerine parşömen kağıdı koyup çizip kesiyorsunuz. Kalıp elinizde oluyor. Ama bi okuyun bu attığım linkten. Kalıp nedir ne işe yarar? Temel bilgileri öğrenin ki nerde ne yapçam bilirsiniz
Volmine Woody ne güzel bak kayınvaliden dikiyor . Örnek sana kendi diktiğini giymek süper bir duygu kilolu olmasam inan hep diker giyerdim
Koalina Woody Vallahi bacım bir ara kursuna gittim kafam getiremedi benim ( bunaltıya gelemeyenlerdenim) kalıpları oluyor yani YouTubeden yapabilirim diyorsan bilemiyorum. Birde biz kurstaylen hep netten sipariş veriyorsuk uygun değildi o yüzdende bıraktım birazda
Kahvegerek Woody böyle modeller var bunlarda kalıp, parşömen( yağlı fırın kağıdı gibi) üzerine koyup çiziyoruz işte basit
Kahvegerek Woody haha yok öyle zor değil aksine çok zevkli ilk başlarken karışık geliyor ama ayrıntılı yazıyor dergide. 8 yıldır bu sektördeyim kalıpta hala daha profesyonel değilim 🙂
Vivalaarya Woody Ay ben küçükken Barbie bebeklerime dikerdim ordan başladı el alışkanlığım ve merakım var sadece. Makinem olmadığı için uzun uzun dikemem ama kendi kıyafetlerime bir şeyler eklerim ne bilim yazı yazarım ya da bebeğime basit şeyler sadece.
Kahvegerek bebekzeynep eski bunlar ünideyken kırtasiyeden alıyorduk. Migros’ta falan falan da var hatta geçen bimde de gördüm