Nazduruuu Bebeğim 2 aylık sadece mama ile besleniyoruz sütüm kesildi memeyi bıraktık maalesef 2 gündür çok az yiyor fazlasıyla. Bu konu başına gelen varmı.neyden kaynaklanıyor olabilir.
Kvsrrr Nazduruuu 2. Ay atağı da olabilir pes etmeyin devamlı verin benim bebeğimde öyle olmuştu. Uyku da verin, uykuya dalmak üzereyken verin deneyin herşeyi emmiyor diye bırakmayın hemen
Mbal Nazduruuu su veriyorsanız da yapabilir. Yazın ben çok az vermiştim hemen azalmıştı süt içmesi. 🤷🏼♀️
Nazduruuu Aventin tek delikli biberonunu kullanıyordum ondan az çıkıyorya weenin biberonunu denedim ben şok onda çok iştahlı içiyor kolay akıyorya onların deliği baya açık meğerse biberon değişikliği yapmam gerekiyormuş maşallah çok iştahlı çünkü