Yavuzseliminannesii Kızlar 13 aylık oğluma mont almayı düşünüyorum ama 12-18 ay mı yoksa 18-24 ay mı almalıyım bilemedim birde şişme mont mu yoksa içi tüylü kaban tarzı mı kullanışlı olur🤗
kaganege Yavuzseliminannesii 15 aylık montu 18/24 ay kısın kazak giyecek içine dar olursa kollarını rahat ettiremez
Lizbon Yavuzseliminannesii 18-24 daha iyi olur sonuçta sweatlerle vs giyecek diğer türlü 12-18 kasar ve rahat hareket edemez
Ahmetaslanannesi Yani şahsen ben baya bı büyük alırdım. Oğlum 10 aylık 3 yaş alırdım. Zaten her şey pahalı e çokta dışarı çıkmıyoruz kışın evdeyiz. Fikrim bu şekilde. Sürekli çıksak neye
SelimeliS Yavuzseliminannesii gecen yıl aralıkta 13 aylikti benimde oglum montunu 18 24 aldim rahat rahat giydi bu sene de oluyor 🙂 simdi 22 aylik bu yıl da 24-36 alacagim muhtemelen onu da seneye giyebilir
Paramedikk_ Yavuzseliminannesii canim ne kadar büyük alırsan al onlarda hızla büyüyorlar bi bakmışsın büyük almışsın yine küçük olmuş
Mabelle Yavuzseliminannesii 18-24 büyük olur bence ben kızıma aldım 2 yaş ama kalıbı küçük 17 aylık kızım
Xkimbilirkim Yavuzseliminannesii bedeni küçük olursa sıkar büyüj olursa rahat edemez montlar zaten kabarık ve ağır giymek şstemez bence mağazadan deneyerek alın en mantıklısı ve çok şişmeli almayın sevmiyor bebekler
Yavuzseliminannesii Xkimbilirkim evet çok haklısınız bulunduğumuz ilçede avm tarzı tarzı yer yön ama mont için gidicez başka yere herhalde
Bebegimm1 Yavuzseliminannesii 9aylik oglum 3 yaş aldım hafif bol durdu 2 yaş denedim dar oldu deneyerek alın derim şişme mont aldım e bebekde 70tl fiyatı güzel begendim içine kazak giyicegini dusunerekten alın derim
Kahvegerek Yavuzseliminannesii bebeğiniz iri mi bilmiyorum ama biz artık büyük alıyoruz önceden tam alıyordum çünkü sevmiyordum öyle orası burası uzun gelince. Şimdi herşey çok pahalı aldığımı giysin diyorum. 3 yaşında 4-5 yaş alıyoruz öyle aman aman büyük gelmiyor
Yavuzseliminannesii Kahvegerek gerçekten çok haklısınız herşey ateş pahası bizde büyük tercih ediyoruz