Nurgrvn
Ya ben de kaç zamandır bu konudan dertliyim.
Sag kulağı sola göre biraz daha dışta. Annem ilk zamanlar böyle değildi, düzgün yatır çocuğu dedi. Bayağı moralim bozuldu. Bir de kafası da düz. Hanımefendiyi yan yatırıyorum 10 dakika sonra uyanıyor gece.
Bugün eşim yatıp sırtını bana dönünce kulağının babasına benzedigini fark ettim. Ama eşimin kulagi kepçe gibi durmuyor. Kafayla kulağın birleştiği yerde açıklık fazla. Kızımın ki de öyle. İnşallah büyüdüğü zaman geçer