Baby-ada123 Çok üzgünüm kızım 10 aylık ve koronayız inş sağ salim atlatıriz dualarınızı ihtiyacım var😔😥
elediyebiri Baby-ada123 öncelikle Kesinlikle korkma. Korkunca malesef daha kötü atlatiyor insan. Normal Grip gibi düsün. Moral en önemli etken malesef.
Tosbiklerinannesi Baby-ada123 çok geçmiş olsun. Korkma geçiyor sadece 2 gün ağrılı geçiyor. Diğer günler normal grip gibi atlatıyorsun. Bizde yeni atlattık.
Baby-ada123 elediyebiri aslnda gercekten grip gibiyiz öyle ağır değiliz şuan ablam test yapti cikinca bizde yaptik bizde cikti aslnda kendimden değil de kizim da endiseleniyorm
Mhrfts2019 Bizde iki kere olduk evde olduğumuz halde çok geçmiş olsun bebeklerin ateşlerini kontrol etmeniz kafi onun harici bir durum olmaz . Sizde bol su limonlu çay sirke turşu vs şeyler yeyin.
Baby-ada123 Mhrfts2019 kizim da hafif ateş var ara ara hapşırıyor burnu akiyor cok kotu değil inş böyle devam eder
Aybooos Baby-ada123 bizim de 10. Günümüz. Bebeğim dört aylık sadece bir gün hapsurdu burnu tıkandı sonta düzeldi. Ateşini kontrol edin başka biley yapılamıyor zayen onlara. Kendiniz de çokça su için. Eğer ilaçları kullanmıyorssanız dört saate bir parol aldık biz çok iyi geldi. Bolca Limon ve ıhlamur içtik. İnşallah kolay geçer.
durucinar Baby-ada123 1haftadr grip gibiyiz burnunuzun akması hiç bitmedi ve biraz önce pat diye koku kaybı yaşadım oturdum bir saat ağladım kvalidem korona ona bakıyorum bı yandan 4yasinda kızım var 8aylik oğlumda da aynı bendeki belirtiler var ateşimiz yok ama eşim işten geldiği gibi test vermeye gideceğim 😔