Az önce kapının önünde ayağım kaydı ve elimde 2.5 aylık bebeğimle düştük. Ben onu 2 battaniyeye sarmıştım ve kafasında şapka vardı. O anı tam hatırlamıyorum ama hatırladığım kadarıyla ben düştükten sonra o elimden kaydı ben çok bağırdım bi baktım yerde ağlıyor kaldırınca sustu ve ağlamayı kesti kafasına baktım şu an hiçbir kızarıklık kanama veya şişlik yok vücudu da aynı şekilde. Şimdi emzirdim uyuyor sizce doktora götürmeli miyim?