Kızlar normalde kendime kolay kolay kıyafet almam. Yazdan beri düşündüm bir kot ceketim olsun, mevsimlik diye tabir ettiğimiz sonbahar aylarında giyerim diye.
Şimdi bakıyorum mevsimi geldi.
Fakat mağazalara göz attığımda hep yırtıklı kot ceketler var.
Bunların yırtık olmayanı satılmıyor mu yahu. Kumaştan mi çalıyorlar anlamadım. Bi öneride bulunacak olan var mı. Hangi mağazada var yırtıksız kot ceket. Öyle çamaşır suyunda ağarmış gibi olanlardan da istemiyorum.