Minnakelifim03 4.5 aylik bebegim var pirima molfix denedim ve pisik yaptı. Migrosun minies bezini kullaniyodum ona da zam gelmis. Bim'in kremli bezleri sizce nasil. Kullananlar memnun mu yardimci olabilir misiniz 😊
Ugggg Minnakelifim03 ben kullanıyorum arkadaşım kullanıyordu memnunum bı dene istersen demişti bende bı paket almıştım doğumdan önce bı sorun olmadı pişik vs. Öyle olunca devam ettim
2prenss_annesieliff_ Minnakelifim03 ben de soktaki bebeland bezini kullaniyordum memnundum ama 4 numarasini bulamadim ev de de bittigi icin bimden aldi esim iyi guzel bizde pisik yapmadi tavsiye ederm
Ugggg Minnakelifim03 sana tavsiyem pişik olmadan düzenli krem sur olduktan sonra iyileştirmek çok zor ben her bez değiştirmede az az sürüyorum dört ay bitti hiç pişik olmadi