Hanımlar 5 agustosta sezeryan doğum yaptım bebeğim erkek beyaz tenliyim çatlağım yok sezeryan göbeğimde yok eridi gitti sadece hamilelikte oluşan göbek deliğinden başlayıp aşağıya doğru inen o incecik kahverengi çizgi hala geçmedi sizlerin Doğumdan sonra ne zaman geçti ? Geçer dimi bu çizgi ya çok belli olmasada sinirlerim bozuluyor yaa