HaticeClk Bugün 3 defa kustu normalde pek kusmazdı acaba midesizimi üşüttü bu durumu yaşayan varmı aramızda bide hapşirıyor bugün sizce ne yapmalıyım yarın zaten doktora götürücem evde yapabilicem bişey varmı
Uhudummm 3 ay 24 gunluk oğlum da grip oldu sanırım bugün artık burnu akıyor.nane kaynatip 3 4 çay kaşığı verdim.sik sik emziriyorum. 1 Çay kasigi calpol verdim. Gecmezse bizede doktor yolu gozukcek
HaticeClk Uhudummm malesef emmiyor benimkisi nane veriliyor mu o ayda Peki benimkisife 3 ay 10 günlük
Uhudummm Yani verdim ama hiç bisey olmaz.sadece nane ama içine başka hiçbirşey karıştırmadim. Biraz daha iyi şükür şu an
Mercimek26 3 ay 14 günlüğüz. Bizde aynı durumdayız. Bakışları falan değişti bebeğimin puslu puslu bakıyor. Yarına randevu aldım hastaneye götürcem. Bende sürekli sıcak tutmaya ve emzirmeye çalışıyorum.