Arkadaşlar oğlum 1 aylık beni emmiyor mama içiyorduk laktoz alerjimiz çıktı doktor laktozsuz mama verdi mama hem kötü kokuyor hemde tadı kötü oğlum mecburiyetten içiyor bende üzülüyorum diyorum benim önüme sevmediğim yemeği koysalar hergün naparım diye ama onun sağlığı için benmi yanlış düşünüyorum bilmiyorum ama mamayı her verdiğimde vicdan yapıyorumm