Yorgunannecik Bebegim dort aylik bir iki saniyelik nefesini tutuyor ara ara doktora gittik kan eksikliginden yapiyor dedi kandamlasi verdi on onbes gun daha gecmesse nörolojiye yonlendircem dedi idrarindada hicbi skinti cikmadi basina gelen varmi