Elifimmm21 Anneler 1 bucuk aylık bebeğimin karnından sürekli sesler duyuyorum özellikle huysuz olduğu zamanlarda, daha çok emzirirken mesela elimi karnına koyduğumda sanki içinde baloncuk gibi pıt pıt şeyler patlıyor🙉 bu gaz mıdır? Yoksa normal bağırsak sesleri mi?
Tugce Elifimmm21 alerji belirtisi. Aşırı gaz, emerken huzursuzluk, sesli kaka yapma, mukuslu kaka var mı
Minikkus14 Elifimmm21 alerji sanırım gaz çıkariyormu gürültülü kakasını gürültülü yapıyor mu mukuslu mu kakası huysuzluk ıkınma varmı süt alerjisi
Elifimmm21 Tugce sesli ve mukuslu kaka var. Ne alerjisidir ki acaba? Nasıl belli oluyor endişelendim şimdi😪
Emine323 Tugce Tugce ben bebeğim gazlı olduğu için üstüne düşmedim ams bizde de hepsi var.Şuan 2.5 aylığız kaka mukuslu gaz ilk zamana göre azaldı ama karın sesleri emerken de sürekli kızıyor o da gazdan diye düşündüm yani sadece gazdan olamaz mı
Tugce Elifimmm21 kaka testi yapılıyor basit bir test. Eğer alerji çıkarsa ona göre doktorunuz yönlendiriyor. Kesilmeyen durumlar da oluyor. Birsürü gıda kesilen durumlar da oluyor.
Elifimmm21 Rabiacay Merhaba, suan bebegim anne sütü almıyor 2. Ayda alerjisi oldugunu öğrendik emzirirkenki bagırsak sesleri ondan kaynaklanıyormus suan coklu besin alerjisiyle mücade ediyoruz malesef🥲
Rabiacay Elifimmm21 cok geçmişler olsun🌺🌺🌺 bizde bagirsak sesleri var biberonla emerken gurultulu kaka vs. 😔
Cnm12 Bizede 3 4 tane çocuk doktoru inek sütü dediler ilk basta alerjik mama verdiler çocuk kabul etmedi benim sütüm kesildi alerji doktoruna gittik 2aylikken test yaptılar kandan biraz pahalı ama laktoz intöleransı çıktı inek sütü alerjisi değil boşu boşuna eziyet çekmişiz şimdi 3 4 tane damla kullanıyoruz rahatız
Rabiacay Cnm12 belirtileriniz neydi acaba, bize inet sutu ve yunurta aki bakildi negatif geldi. Sonra baska doktora gittik bagirsak seslerini flb soyleynce laktoz intolenransi dedi 😔😔
Jelibonsmom Cnm12 belirtiler neydi? relaktazdan sonra kakası nasıl oldu acaba? Ve hangi damlaları kullandınız? Kusura bakmayın çok soru soruyorum
Elifimmm21 Rabiacay sizede cok gecmis olsun🌸bebeginiz kac aylık? Eğer küçükse kandan bakılan alerji testi doğru sonuc vermiyor bizimde negatif cıkmıstı, cilt testi yaptırmanızı tavsiye ederim. Bizi yönlendiren olmadı biz çok fazla zaman kaybettik malesef🙄
Cnm12 Rabiacay bağırsak sesleri ve mukuslu kaka ben emzirmiyorum prematüre doğdu bebeğim meme reddi yaşadık sonradan mama kullanıyorum ama her beslenmeden 10dk önce 5 6 damla relaktaz damla veriyorum relaktaz alerji değilde bir çeşit enzim oluyor vücutta az olunca bebek sütü sindiremiyor dışarıdan laktoz enzimi verip bebisi rahatlatiyoruz
Rabiacay Elifimmm21 3 ay 3 gun, cok teşekkür ederim 🌺 oglum hep huzursuz bi bebek, kolik, gaz, reflu derken bi turlu bulamadik aglamalarinin sebebini ki doktor doktor gezdik en son laktoz intolenransi dedi doktor. Ve evet kan testi vermistik negatif geldi 😔
Rabiacay Cnm12 bende simdi kullanmyaya basladim relectazi, bende mamayla besliyorum oglumu. Siz hangi mamayi kullaniyorsunuz acaba? Ben cok uzuluyorum biberonle beslerken gurr gurr sesler geliyor bagirsaklarina midesine oturuyor gibi😔😔😔😔
Cnm12 Rabiacay aptamil prosyneo 1 kullanıyorum eczaneye siparişle geliyor marketlerde falan bulunmuyor zaten alerji riski olan ve kolik olan bebekler için tavsiye edilen bir mama. Anne sütü yokluğunda verilen bir mama bazı mamalar Anne sütü artı mama özelliğinde. Sezeryan doğumlarda bebeğin Anne kanalından alması gereken faydalı bakteriler var içerisinde onları bulunduruyor. Sma optipro piyasada probiyotik oranı en yüksek mamalardan biri bu ondanda yüksek ve kabız yapmıyor 400grami 160tl