Kızlar bebeğim 51 günlük ben griptim 3 gündür sabah bebeğimin öksürmesine uyandık resmen 2 kat giydirdim sardım da ateşi yok hırıltı var öksürme var uyumuyor aşırı ağlıyor ve şimdi yeni karnı guruldamaya başladı ne yapmam lazım acaba gaz sancısı mı üşüttü gibi ama öksürüyor takır takır bana akıl verin lütfen calpol da içirdim sabah 8 den beri bu saate kadar toplasan kesintisiz 2 saat uykusu yok 5 dk ya bir kalkıyor emziriyorum mama veriyorum gaz çıkartmak için alıyorum kusuyor