Masalelisa11 Doğum 25 gün sonra korona alışı oldum bugün 3. Günüm ateş halsizlik var acaba korona mı oldum yoksa aşı yan etkileri mi
Gulsurmeli Masalelisa11 Aşının etkisi olabilir büyük ihtimalle geçmiyorsa acile gidebilirsiniz serum vs takarlar 🥰