Sbnmm4444 merhaba her bebeğin damak tadı gelişimi vs doğal olarak farklı, belli ölçütler var bir çay bardağını geçmeyecek şekilde vs. Bebeğinizi gözlemlemenizi tavsiye ederim. Mesela benim bebeğim önce çeyrek sonra neredeyse küçük bir armut yiye yiye çoğalttı. Bu arada şöyle bir bilgi de vereyim dilde ki tat alma resöpterlerinin aktif bir şekilde kullanılması bu aylarda bebeklerin zihinsel gelişimine oldukça katkı sağlıyor. Yani olabildiğince farklı tatlar denetmeye çalışın, bir süre sonra rutine biniyor zaten, keşif aşaması ne kadar uzun ve çeşitli olursa okadar iyi diye düşünüyorum