betulsnr4 ebruu05 perşembe gece 11 de ameliyata almışlardı beni pazar öğlen 12 gibi banyo yaptım doktor öyle demişti canım
Lossehelin Canım ilk 2 gün hastanedeydim 5.günden sonra bantı duşta çıkardım doktorum sıkıntı olmaz dedi
merve0128 ebruu05 ıslanmaz bant vardı 2 gece kalmıştım hastanede çıkınca banyo yapabilirsin demişti doktorum eve gelir gelmez banyo yaptım hiçte bir sıkıntı yaşamadım
sincapinannesi ebruu05 olur tabi nasıl dayandınız bu kadar .. banyo aşırı rahatlatıyor.. süt için de iyi ..
Mom62636362 ebruu05 3.gün yaptım, ayakta duş alın dedi doktor, eşim de sırtımı lifledi, çünkü hareket edemiyordum adamakıllı
Kayracim ebruu05 pazartesi doğurdum bugunde duş aldım bant taktım ama doktor 4.günü takmadan yapabilirsin demişti.. yeter ki orası ıslak nemli kalmasın dediii.. ekstra bir şey yapmana gerek yok dedi
luppoyanak ebruu05 bir haftalıkken doktora gittim çağırdı bantı çıkarttı ve banyo yapabilirsin dedi çıkarttığı gün yapmıştım ama herkeste farklı olabilir