Periii oğlum 20 aylık hiç bir şekilde tv görmedi. Ekran göstermiyorum kitap kart be hikayeler şarkılar la yediriyorum. Anneler güçlüdür herşeyin üstesinden gelir. Ekran işin kolay kısmı. Ben oğluma hiç karışım yapmadım. Her besin grubunu ayrı ayrı verdim. Avokado baş gıdamızdı. Kuru yemişleri erken verdim. Dövdüm 1,5 yaşından
Sonra dövmedim. Zeytin peynir domates salatalık biber yumurta pankek verdim. Tuz şeker yok. Şimdi çok güzel kahvaltı yapıyor. Sabredin deneyerek verin. Asla çocuğunuzun karşısında aaa yemiyor demeyin. Hadi güç toplayalım kahvaltı yapalım deyin. Anne sürü yada devam sütü de destekliyordur. Diş çıkarıyorsa da iştahı çok az olur. Ama yine de yer. Siz başarabilirsiniz Sağlıkla büyüsün