Bi hastalık atlattık ateşlendi elleri ayakları buz gibiydi iyileştik hala ilaç kullanıyoruz. Ama 10 gün olacak hemen hemen ama ellerini ısıtamıyorum yüzüde soğuk yelek uzun kollu giydiriyorum ama hala soğuk halbuki ben sadece uzun kolluyla gezebiliyorum soğuk değil ev. İdrar yolu enfeksiyonu ve kanda enfeksiyon var bu üşümesine neden olurmu bilemedim bana bilgi verirmisiniz kızlar