Minikbirkalp Hayırlı akşamlar kizlar bugün 2. Doz aşımı oldum kolum çok ağrıyor ilk doz hic ağrı yapmamıştı bu neden ağrı yaptı bu kadar sizde de oldu mu ikinci dozda ağrı
seheriko Minikbirkalp ben yarım gün yataktan çıkamadım belim bacaklarım çok ağrımıştı parol içince kendime geldim
Minigimm1 Minikbirkalp ben ilk dozda ağrılardan uyuyamadım sabaha kadar ya extra mide kramplarım, bulantılarım da olmuştu ikinci dozda bugün ama gidemedim karantinadayiz :)
Minigimm1 Minikbirkalp teşekkür ederim canim evet eşimin testi pozitif çıktı bugün son günü karantinanin
Deletedmom_36 Minikbirkalp benimde 2 gun once olmam lazimdi sinovac 2.doz ama gripim diye olmadim ya insallah bende agri yapmaz☺️Size gecmis olsun
Minikbirkalp Deletedmom_36 Cok teşekkür ederim inşallah olmaz inanın kolumu uzatamıyorum ağrı kesici içtim ama fayda etmiyor
BBBuse Minikbirkalp bende de aynı olmustu birinci dozda aşıyı hissetmedim bile ikinci ise çok ağrımisti