Ssssraa Ben aldım yeni. 1 haftadır giyiyor. Çorap gibi olduğu için ağırlık yapmıyor, takılıp düşme olmuyor. Daha yeni yeni yürüyor oğlum o yüzden düşüyor ama ben denge kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Çorap giydirmeme gerek yok tek kokopatiği giydiriyorum. Ben baharlık olanlardan aldım evimiz yerden ısıtma . Kışlık olana ihtiyaç yoktu .