Merhaba arkadaşlar,
ocak ayında ilk bebeğimi doğurdum ve 5 ay kadar emzirebildiö maalesef bazı zor durumllardan dolayısütüm kesildi
Pompamı 5 ay kullandım araara cok da memnundum ama artık işime yaramıyor
tertemiz steeril ettim kaldırdım isteyen olursa fotoları atabilirim.