Kızlar bebeğim 23 günlük dogdugundan beri sabah uyandıktan sonra ağlamaya bir başlıyor akşam yatana kadar (öğlenleri 1-2saat uyuyor) ağlıyor ama sürekli ağlıyor hiç dur durağı yok kucakta sakinleşiyor yada arabada giderken/bebek arabasında gezerken bir de banyo yaparken onun haricinde kolik müzikleridenedim etki etmedi ne yapabilirim kolik midir değil midir biogaiada aldım etki etmedi doktora sordum gazdır kucakta veya arabada gezdırcenız buyuyene kadar dedi hiçbi iş yapamıyorum 5 dk müsade etmıyor baska cözüm var mıdır