Bulaşık makinem cok kötü kokuyor, temizliyici aldım boş açtım, sirke ile açtım, limon attım hepsinden sonra 1 defa güzel kokuyor sonra yine aynı. İlaç pril in tableti, finish in 8x kullanıyorum. Napmam lazım ya fairyin tableti güzel ama cok pahalı beee