Mrl-sglm İlk ek gidada sabah yumurta sarısı verdim. 3 gün böyle devam ettim tadım aşaması ve alerji olup olmadigini incelemek adına. Sorun yoksa 3. günün sonunda yumurtasına labne ekledim mesela. 3 günde bu sekilde bunu verdim. Sonra yumurta sarısı labne, ek olarak şeftaliyi ekledim pütürlü. 3 gün de onu inceledim. Sorun yoksa muza geçtim mesela meyve olarak, armut, sonrasinda kahvaltisina avokado, ayına uygun oldukça zeytin ezmesi. Bu sefer fix menümüz sabahları labneli yumurta sarısı, çeyrek avokado(zeytinyagi ekliyordum uzerine), sonrasinda zeytin ezmesi(tuzsuz evde kendim yapiyordum. Tuzlu zeytini 1 gece suda bekletiyordum.) 1 buçuk ay böyle her verdiğim besini gözlemledim ki alerji riski varsa anlamak için. Böyle böyle ilerledik. Şimdi 2. kızım 2 aylık. Ona kapya biberinden tatli tuzsuz biber salcasi yaptim. Kışa denk geliyor çünkü bizim ek gidamiz. Dondurucuya şeftali, semizotu, armut, kabak, bezelye vs attım. Mesela sizde mevsimindeki sebzeleri şoklayıp bu sekilde dondurucuda muhafaza edebilirsiniz. Şifa olsun bebeğinize 🤗