18KasimAli 10 aylık olduk ek gıdaya başladığımızdan beri bir gün iştahla yediğini görmedim çok üzülüyorum ne yapsam olmuyor artık çok yoruldum😢
Tazecikannii 18KasimAli ben herşey denedim desem yeridir canım tek fayda eden karadut pekmezi oldu mutlaka deneyin
Siyahii 18KasimAli ilk zamanlar benm kızımda öyleydi. Eline vermeyi deneyin bide. Mesela elmayı haşla eline ver kendisi yesin.
Canavarannesi1 18KasimAli amin sizinde allah yardımcınız olsun benimde çözüm yolum iştahsız olunca ee bide zayıf doktora gittik değerler düşük çıktı ilaç verdi onlar biraz fayda etti
EbSaYus 16 aylik olacak beyfendi gurme gibi dilini degdiriyor begenmiyorsa yemiyor artik sasirdim ne yapacagimi 🤦🏻♀️ Allah yardimciniz olsun cok uzuluyorum duzgun vitamin alamiyor diye ama bir sekilde buyucekler sanirim 🤷🏻♀️