yasacmalamalo Minikanne24 biz ilk sma optiproyla basldık bir bucuk ay kullandık kabız oldu kızım ondan mı blmıom memeye agırlık vermıstık sonra smdi bebelac gold kullanıyrz smdilk memnunuz ama neden bebelacın teneke kutusu olmaz ki bılen var mı öyle satılmıyor mu
Seeyyyda Minikanne24 Hipp combiotic kullanıyoruz memnunuz çok şükür bebeğim kabızlık veya gaz problemi yaşamadı
Gamziss573838 Minikanne24 Ayyy biz aptamil ile başladık yavrum nasıl kıvrandı yaaaa meme ve mama devam ediyoruz Hipp e geçtik doktorumuzun önerisiyle mük yani çok güzel gaz yapmadı ve tamamen organik bize iyi geldi şükür
LeylaMecnun Ben hipp kullandım hem organik olanını hem de combiotic olanını, bizde aşırı gaz yaptı çocuk çatlıyordu ağlamaktan. Biz de sma kullanıyoruz bi tık daha rahatız. Bebekten bebeğe fark ediyor bu durum
Bebegimm1 Minikanne24 hıpp combiotic kullandim cok memnundum 4 ay kullandım uygun olsaydı yine kullanirdim guzel bir mama