Resimdeki tulumu aldım bebeğim 5 aylık ben 9 ay aldım oluyor azıcık da büyük duruyor ama ben biraz zor giydiriyorum Böyle olması normal mi? Yada daha rahat giydirebileceğim başka bir şey önerir misiniz 🌼
Peluşlar var onlar kolay giydiriliyor mu ve sıcak tutuyor mu?
