Hayırlı günler hanımlar
Bebeğim doğduktan sonra kalçası testine götürdük sağ kalçası gelişmiş ama sol kalçası gelişmemiş dediler 1 ay sonra kontrole getir dediler götürdüm ama bakmadilar bana siz daha önce randevu almışsınız ama gelmemissiniz dediler bende öyle bir şey olmadığını söyledim randevu falan almamıştım neyse başka bi güne randevu verdiler baya geç bende annemlere gittim orda görürüm diye orda götürdük hayla gelişmemiş dediler bizi ortapediye yönlendirdiler randevu aldık götürdük doktor gelişmemiş dedi ihmal etmeyin üniversite hastanelerine götürün yoksa kalçası çıkar ben istabulda oturuyorum annemlere manisada neyse eve geldim şimdide randevu almaya çalışıyorum bir türlü bulamıyorum vermiyorlar dolu diye başınıza böyle bir şey geldi mi sizinde ne yapmam lazım Istanbulda en iyi üniversite hastanesi hangisi bana yardımcı olabilir misiniz lütfen bebeği böyle olan oldu mu olduysa ne yaptınız çok korkuyorum bebeğime bir şey olur diye bu arada bebeğim şuan 4 aylık oldu