Utku Bugün aşımızı olduk 15 aylık son özel aşı hemşire koldan vurmak istedi koldan vuruldu ama şuan oğlum kolunu tutup ağlıyor ateşi çok şükür yok ama ne yapabilirim buz falan koydurmadi.
cydcvk Utku bize de bacaktan yapılıyor hep. Sağlık sektöründen biri cevap verir işalah. Yada doktorunuza mesaj mı atsanız
Deletedmom0099 Utku 15 aylık kızım pazartesi yaptırdım bende. sol koldan yaptı. kolu şişti kabardı sinek ısırığı gibi. gece ateşi çıktı ve sabaha kadar hiç uyumadı ağladı sürekli çok zordu gerçekten geçmiş olsun sizede 🌸
BurcuP Utku oğlum Pazartesi oldu bacaktan oldu. Koldan neden yapılmış veya koldan olması farkeder mi bilmiyorum ama bizimki bacaktan oldu. Bu arada ne pahalı bir aşı o ya 🤦🏻♀️
Omertugra20 Utku 2 doz bexsero oldu ikiside bacaktandı 13.ay son dozu var bilmiyorum onu nerden yapar inş koldan yapmaz
01asaf01 2 kez olduk ikisinide bacaktan yaptı hatta yiğenim oldu 2 kez oda bacaktan oldu hiç duymadım koldan🤷🏻♀️
Utku cydcvk doktorumuz numarasını vermiyor ve zaten ilgili bir doktor değil bulunduğum uerde de başka çocuk doktoru yok aşıyı yapan sağlık ocağı çalışanı zaten oda geçen sefer yaptığında bacaktan yapmıştı o zamanda çocuğumun bacağını iğne ile cizdirdi
Hzr28 Biz hepsini koldan olduk kasla alakalı dedi doktorumuz kas iyiyse koldan yapılabilir dendi buz koyduk Bi sıkıntı yaşamadım buz uygulayın iyi gelecektir