Çok ilginç ben aşı randevusu aldığımda bebeğiniz daha 50 günlük bebeğiniz ek gıdaya geçene kadar aşı önermiyorlar dediler ve bana aşıyı yapmadılar. Bu arada bebeklerimizi aynıymış benim bebeğim de şuan 2 aylık Ben de size bir sorum olacak yarın bebeğimin 2 aylık aşısı var bebeğiniz 2 aylık aşısını oldu mu herhangi bir problem yaşadınız mı?