Kızlar nefes darlığı vs şikayetlerim vardı kardiyoloji ye gittim çok hafif kaçak oldugunu söyledi suan önemli bişey değil dedi ama her sene kontrole gitmem lazım benim gibi olan var mı kalp olduğu için kafama çok takıyorum 😔 yani bu ani ölümlere bile neden oluyormus sanırım bu hastalıkla ilgili bilgisi olan var mı acaba baska doktora da gitsem mi