Merhaba arkadaşlar birkaç gün önce bebeğimin burnu tıkanır gibi oldu gözleri sulanmaya başladı. Grip geliyorum diyodu yani. Şuan 5 aylık. 2buçuk aylıkken grip olmuştu ve iki hafta sürekli burnunu açtım 5 gün ilaç kullanmıştık. İnstagramda gördüğüm yöntemi denemeye karar verdim herkes işe yaradı yazmıştı(alisinyemekleri). 4 aydan büyük bebeklere yapılabiliyor. Ayaklarına limon sürüp kurumasını bekliyorsunuz. Bu kadar. Günde 4 5 kez yapabilirsiniz. İlk gün yaptım. Ertesi gün uyandığında ilerlememişti burun tıkanıklığı. İkinci gün de yaptım ve hiçbirşeyimiz kalmadı mucize gibi. Burnundan ses gelincede hekimannenin tekniğiyle burnunu açtım. Şırıngaya az bi miktarda serum suyu çekip burnunu sıktım çekmedim. Umarım işinize yarar paylaşmak istedim🌸