Gunesgizem yani biz alışsın istemedik. O yüzden hergün kullanmadık. Doktora danıştık oda bize uyku düzeni sağlamak istediğimiz için bu şekilde önermişti. Zaten ilk gece kullandık ertesi gün aynı saatte uyumasına yardımcı olduk 2. Gün tekrar damla verdik. Sonrasında aynı şekilde devam ettik 2. Hafta sonunda artık uyumaları düzene girmişti. Biraz sabırlı olmak gerekiyor sadece